R&S

Lemon and Lemonade

Because I wasn't brave enough, I lost you. 

Not your fault, you know, I didn't even love myself. 

I finally started becoming brave after I lost you

although I can be still weak sometimes. 


I couldn't be a coward anymore, I couldn't. 

I don't wanna repeat the mistakes that I had made.

The past couldn't be undone, but at least, I can make myself now better.


我來不及為那個我們而勇敢

我無法改變我來不及改變的過去

但我不會再是那個怯懦、不勇敢的我


因為,如果我還是一樣的軟弱

那麼失去你的意義又是甚麼?


所以,我們繼續走下去,繼續去面對自己的不勇敢

下次回頭的時候,我們可以對當時那個不勇敢的自己說

"嘿~沒關係,我們已經不再是那個怯懦的自己了"


我跟你不會再遇見,但我想成為一個更好的我。

评论(5)

热度(8)